فاز غم

عکس و شعر عاشقانه

فاز غم

عکس و شعر عاشقانه

وضعیت واتس اپ

فاز غم | پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ب.ظ

بانک پروژه دانشجویی

Whatsapp status

 

 

بعضی دردها مث چایی میمونن با گذشت زمان سرد میشن ولی تلخیش از بین نمیره

 

********

 

کاش میشد گوشه ای از دنیا در شبی برای خدا نوشت.. خدایا.. خسته ام فردا بیدارم نکن

 

********

 

انقد تخس شدم که اگه خداهم بگه باهات قهرم  میگم هر طور راحتی

 

********

 

همه چیز فانی است جز عشق و موسیقی ... (اسکاتلندی)

 

********


سه چیز خیلی سخت است: فولاد، الماس و خویشتن شناسی

********

 

در جواب ابلهان انقدر خاموش ماندیم که گفتند حرف حساب جواب ندارد

********

 

دیشب روباهی خودکشی کرد حیله گری انسانها کلافه اش کرده بود 

 

********

 

احترام گداشتن به بعضیا مثل تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه

 

********

 

خلوتم مثل امامزاده ای است که سالهاست دیگر نمی تواند شفا دهد

 

********

 

لباس هایم که تنگ میشد میدادم به این وان اما دل تنگم را چه کسی میخواهد؟؟؟؟

 

********

 

به بعضیها باس گفت تو که به ما نمبخوری حداقل برو دو پیک بزن به درو دیوار بخوری(:

 

********

 

همیشه دوست داشتم مالک قلبت باشم نه مستاجرش 

 

********

 

چتر نمیخواهد این هوا....تو را میخواهد

 

آموخته ام که: خدا عشقست و عشق تنهاخداست! آموخته ام: وقتی ناامید میشوم خدا،با تمام عظمتش،عاشقانه انتظار میکشد،دوباره به رحمتش امیدوارشوم! آموخته ام: اگر تاکنون به آنچه خواستم نرسیدم،خدا برایم بهترش را درنظر گرفته!!

 

ســـ ــینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت *

 

انسان ها زود پشیمان می شوند…. گاه از گفته هایشان گاه از نگفته هایشان اما سراغ ندارم کسی را که از" لبخند زدن " پشیمان شده باشد…! خوشا به حال آنانی که خوب میدانند ، " لبخند زدن "منطقی ترین گفت و گوی عاشقانه است…..

 

چه زیبا میشد ادم با عشقش رو یکی از این صندلیها میبود عاشقانه صحبت میکردن شما نظرتون چیه

 

از جـنـس کـدام نــور بـودی سـتـاره مـــن؟... کـه جـسـارت بـا تــو بـودن در مــن جـنـبـید؟... و مــن چـه عــاشـقـانـه بـه رویـت لـبـخـنـد زدم... و تـــو چـه مـهربـانـانـه لـبـخـنـدم را پــاســخ گـفـتـی... و ایــن شــد ... عــاشــــــــقـانـه ی آرام "مـــن" و "تـــــو"...

 

اگر قرار است برای چیزی زندگی خود را خرج کنیم بهتر است آنرا خرج لطافت یک لبخند یا نوازشی عاشقانه کنیم

 

عاشقانه ای دارم زیباتر از انچه فکر کنی من در این عاشقانه ها پروانگی میکنم برای با تو بودن میرویم حتی بدون ریشه همچون گل مرداب من دراین مرداب تنهایی، تنها تورامیجویم آغاز رویش من عمق نگاه توست "توفقط برای من باش "

 

دریا هم که باشی گاهی در چارچوب خودت نمی گنجی سر می کوبی به صخره و ساحل دست و پا می زنی کسی حرفت را نمی فهمد پس از جدالی سخت با خودت بی رمق غمگین تنها به خودت باز می گردی دنیای بی رحمی است اما تو از دنیا بی رحم تر باش بجنگ باهرچه تورا از آرزوهایت دور

 

وقتی حس میکنم... جایی در این کره خاکی تو نفس میکشی و من ز همان نفسهایت نفس میکشم... ارام میشوم ! تو باش! هوایت!بویت! برای زندگی کردنم کافیست...

 

سوگند به زیبایی چشم هایت وبه ریزش همیشگی اشکهایم که من به خیال توبودن نیز قانعم خیالت رااز من نگیرکه خیالت مهربان ترین تصویرجهان است

 

کسی را عـــاشـــقانه ببوس کــه روی گـونــه هـایــش تــه مــانـده بــوس دیــگــری نبــاشــد...

 

ﺩﻟﮕﯿــﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﻭﻗﺘـﯽ: ﻓﮑـــﺮ ﻣﯿــﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧــﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴَــﻢ ﻣﺜﻞِ ﭼﺎﯼ ﻫﺎﯾـﯽ ﻫﺴﺘَﻨــﺪ ﮐﻪ ﺧـﻮﺭﺩﻩ ﻧﻤﯿﺸــﻮﻧﺪ!!! ! ﯾَﺦ ﻣﯿﮑﻨﻨــﺪ ﻭ ﺑﺎﯾــﺪ ﺩﻭﺭ ﺭﯾﺨﺖ !... !!

 

برای یه بارم شده بش بگو که تموم دنیاشی

 

اختراع تلفن بزرگترین خیانت به بشریت است خداحافظی باید رو درو باشد گاهی اوقات اشک ها،آدم ها را بیدار می کند لعنت بر خداحافظی های تلفنی

 

آخرای شب که میشه خسته میری بی سر و صدا روی تخت دراز میکشی دلت شکسته از دست کارای خودت دلت واسه یکی خیلی تنگه دلت میخواد یکی باشه که به حرفش گوش کنی بغضت رو تو گلوت حبس میکنی و میگی بیخیال اگه من پیشش نباشم شاد تره عکسشو میبینی با خودت میگی خوش به حالش بعد بغضت بیخیال

 

به یادداشته باش هروقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن،کسی هست که عاشقانه تورامی نگردومنتظرتوست اشکهای توراپاک میکندودستهایت راصمیمانه می فشارد

 

سفر از فاصله ی دور حکایت دارد , گله از رفتن احساس رفاقت دارد , چه صمیمانه به درگاه خدا می گویم , دلم از دوری رویت چه شکایت دارد

 

جهان خیس میشه تو چشمای خشکم

دلم تنگ میشه واسه خنده هامون

 

تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد اما تو نرو بگذار نادان بمانم...!!!

 

من ﻫﻤﻮﻧیم ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻓﮑـــ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺳﺨﺘﻪ ﺳﻨﮕﻪ ﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺗﻠﻨﮕﺮﯼ ﻣﯿﺸﮑﻨﻪ

 

به دروغ هایش عادت کرده بودم، اما از این میسوزم که برای اثباتش میگفت "جان تو"

 

هنوزم دوسش دارم...

 

نمیدونی بی تو چقد گریه کردم...

 

تمام حرف بر سر حرفی است که از گفتن آن عاجزیم

 

دلتنگی تاوان لحظه هاییت که دل میباخـــــــــــــــتیم

 

گریه کن گریه قشنگه...

گریه سهم دل تنگه...

 

صدای گریه ی همسایه می آید…….!

نمی دانم دیوارها نازک شده

یا دردها بزرگ …..!!!

 

می دانم خیلی غلط می کند،

ولی چه کنم … ؟!

دل َم تو را می خواهد

 

من تورو ذره ذره جمع کردم ؛ حق نداری خروار خروار بری !

 

کاش می شد در غروب آفتاب

بی صدا با سایه ها کوچید و رفت

 

آدم باید یه “تو” داشته باشه که هر وقت از همه چیز خسته و ناامید شد بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی ؛ گور بابای دنیا !

 

دلم که برایت تنگ می شود ،سرک میکشم لابه‌ لای نوشته هایم
هیچ جای دیگری نیست که اینقدر پر باشد از تو !

 

یکبار هم وقتی منتظرت نیستم به سراغم بیا ، بگذار خیالم غافلگیر شود

 

بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست

کوه غم از دلم رفتنی نیست

حرف عشق تو رو من با کی بگم

همه حرفا که آخه عزیز دل گفتنی نیست

 

کوتاه بیا،

سر َم به شانه ات نمی رسد برای ِ گریستن

 

رفتن با چمدان بستن آغاز نمی شود،

با فکر ِ به رفتن آغاز می شود

 

می دانی … ؟ ،

این بهارها فقط می آیند،

آغاز ِ شان امّا با آمدن ِ توست

 

نرفتن به معنای ِ ماندن نیست،

بعضی ها نرفته اند امّا

نمانده اند هم

 

یه “دوستت دارم”هایی هم هست …میدونی دروغه ها

ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!

 

گاهی حرفم را برای نان ریزه های حیاطمان میزنم!

شاید گنجشکان هضمشان کنند….!!!

 

زخم هـــــــایم

را به خودت نــــگیر

انــــــدازه ی این حرفــــها نیستـی

 

قول داد تا آخر دنیا بماند،

سر قولش هم ماند،

همان روزی که رفت برای من آخر دنیا بود.

 

عشق یعنی موسیقی اسم تو

ساده اما تا ابد شنیدنی

یعنی تو که بی بهانه ، بی دلیل

بهترین دلیل عاشق شدنی

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی